va dålig jag är

på att uppdatera. Kass verkligen. Skall verkligen försöka att bli bättre så ifall någon vill höra om mitt liv, dvs amila och victor kan få göra det.

Idag börjar mitt nya nyttiga liv. Jag var ute och gick i en timme och fasen va det kändes. Jag blev mer svettig än vad jag hr blivit på vissa innebandyträningar. Jag har svårt för att få till det där lilla extra som gör att man svettas. Ofta har jag ingen motivation. Men nu lyssnade jag på 2 sommarprogram från p1, det var pelle från the hives och så var det Jens som har skrivit snabba cash. detta skall jag göra imorgon också, och på onsdag och resten av veckan med. Eller iallafall försöka.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0