tandläkaren igen

mina gamla problem har kommit upp, dvs att när jag var liten så hittade tandläkaren alltid ett hål i mina tänder. Varje gång! Men på senare år ¨så har jag sluppit detta men nu när jag var där för 2 veckor sedan så sa tandläkaren att jag hade massa små hål som inte har brutit ut än mellan mina tänder. Så jag skulle använda tandtråd och komma tillbaka för en till koll. Roligt att jag inte har använt tandtråd speciellt många gånger. Usch hoppas jag inte får skäll. Skall borsta mina tänder en gång till idag lite senare och använda tandtråd. Hoppas hon inte märker nått.=)


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha...hoppas d gick bra hos tandläkarn, blev d ngr hål el? :P

2008-09-11 @ 20:28:05
Postat av: emma

nja hål och hål. men ett inflamerat tandkött....=)

tandtråden är min bäste vän.

2008-09-14 @ 16:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0